Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

27 February 2011

Jurugambar


Seriesly...memang susah nak decide pasal jurugambar. yelah,bukan ape,kita kalau boleh nak cut cost benda2 yang tak perlu..tapi jurugambar ni perlu. ceah!

Rata-rata bila tanya berapa untuk pakej jurugambar,mest dekat2 nak seribu. Fuh!!! biar betul sampai beribu cuma untuk bergambar..kalau pakai kamera sendiri n cuci sendiri je murah. Tapi kena fikir jugak..jurugambar bukan hanya amek gambar. diorang kena edit lagi, kne print n jadikan ianya memori untuk kite. eh,bekap nampak..haha...bukan mcm tu..sebenarnye kalau dikira balik, jurugambar ni memang layak dapat upah sebanyak yang diminta. kreativiti mereka tu penting.

Haritu saya memang berminat dengan pakej ajid carmine! beliau adalah boypren kawan saya. memang cantik2 kalau dia amek gambar. tapi hajat saya tak sampai sebab mak saya dah pilih jurugambar lain. almaklumlah,saya sebagai anak,kena ikut je la pilihan maka saya. biarlah untuk kali ni mak saya puas hati dan gembira. sebbnye,saya bukan anak baik..selalu je bantah cakap mak..heheh...kali ni ikut je la.

ok,berbalik pada jurugambar..ajid carmine ni freelancer. jadi jurugambar sebab minat. kerja kalau minat,memang hasilnya baik. so, sape2 yang nak cari jurugambar untuk ape2 event,boleh contact die. sy rekomen! memang bagus!

bagi yang nak tengok hasil keje die,boleh tgk kat fotopages die. sila2..

so,bagi sesape yang masih rasa jurugambar tak layak dapat bayaran mahal,itu tanda anda telah silap.huhuhu....

No comments:

doakan kami....

Lilypie Maternity tickers
 
 

Designed By Blogs Gone Wild!