Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

24 February 2011

Serah Menyerah

Whoaaa...da nak masuk bulan 3..sekejap je rase da nak cui sekolah. Untuk bulan Februari aritu,saya mendapat tugas baru iaitu guru kelas 1G. Takde masalah. Saya sukakan kelas saya dan sepanjang bulan 2, pada saya its ok! Takdela susah sangat atau terlalu banyak sangat kerenah.

Tapi yang saya pening ialah hal serah menyerah ni, Ok,sebelum ni guru lain yang pegang kelas ni. Bila saya settlekan hal kelas sepanjang saya pegang bulan ni, pihak pejabat tanye berkenaan hal masa januari. ade yang silap dan perlu dibetulkan. jadi,saya macam tak berapa faham. nak kena tanya n cari cikgu yang pegang kelas tu sebelum ni. Yang paling leceh, bila membabitkan pelajar,nak kena ulang tanya pada pelajar pulak. fuh!!! memang leceh.

dan buat masa ni,saya sayang 1G kecuali seorang pelajar yang buat saya rase meluat. tak tau kenapa.mungkin sebab die terlalu banyak alasan! ishhhhhh.....kenapa kamu ni ye...ade penjelasan tsk???

No comments:

doakan kami....

Lilypie Maternity tickers
 
 

Designed By Blogs Gone Wild!