Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

27 September 2010

HOTFM Ikhwan dan dot dot dot....pemenangnye ialah...!!!

hah...sekarang jelajah hati tengah dengar hotfm sebab nak tunggu sape yang menang untuk hotfm dan dot dot dot..tinggal 3 orang je iaitu chad,deen dengan mien..ye ke eja camtu?lebih kurang la..




perasaan diorang bertiga sekarang ni mesti sangat berdebar..same macam jelajah hati nak tunggu keputusan posting..cume yang berbeza,debaran mereka bertiga ni lebih hebat la sekarang..tinggal beberapa minit je lagi..

memang selalu macam tu kan..bile btol2 nak sampai masa kte tau keputusan,debaran tu memang tak hingat! macam mase nak amek spm,pmr punye keputusan..debo memang tak payah cakap la..tapi debar2 pun,akhirnye tetap tau keputusan dan ape2 pun keputusan,tetap bersyukur dan Alhamdulillah..

sama macam mereka bertiga,apepun keputusannya,Alhamdulillah...pasti itu yang terbaik..sedih sebab tak berjaya tu kadang2 sekejap je..biaselah kan..tapi Allah tau ape yang terbaik..

komen dari saya untuk diorang bertiga ni..chad ok..sebab perempuan kan..cara penyampaian pun best..lembut dan ramah..cume kurang sikit lawak2 ala fara tu..

deen dgn mien overall ok..suara pun best...macho gitu..tapi kalau nak ganding dengan ikhwan,saya pilih chad..

tapi yang menang ialah............meen tidak berjaya..=(

deen ucapkan tahinah kepada chad sebab chad adalah pemenang...tepat jangkaan jelajah hati! ( EKSKLUSIF SECARA LANGSUNG DARI HOTFM SEKARANG )

tapi ade keputusan baru...deen akan berganding dengan chad dalam hotfm zone!!wah..kejutan2....

ok then! nak tutup radio dah...tahniah semuanya!

3 comments:

zirconia said...

thanks sbb bagi info. tadi tak sempat dengar siapa menang. baguslah perempuan yg ganding dgn ikhwan. barulah tak bosan. tapi deen pun diorang serap gak eh. memang kejutan.

JELAJAH HATI said...

zirconia~aah..deen pun serap jd warga hotfm jugak..tp xtau la die dpt adiah ape..hihi

deen hotfm said...

thanks tulis pasal kitorang.

jgn lupe teruskan dgr hotfm ok!

:D

doakan kami....

Lilypie Maternity tickers
 
 

Designed By Blogs Gone Wild!