Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

12 April 2010

Braces..I want It

emm...bersemangat tulis in english nampak..haha...nak wat cane..mood omputih tu datang...mane la tau pasni dapat ngajo sekolah Cina lagi cam praktikal dulu..so, taklah debo sangat nak cakap omputih..=))

tak tau lah kenapa sejak dua menjak ni rase semangat betol nak pakai braces ni..saya nak balik duit saya! ceh2..taklah..saya nak jugak pakai braces..

runsing la..dah berapa kali asyik kena cuci gigi je..doktor cakap gigi berlapis2..gosok gigi tak sampai kat celah2..plak2 n segala2 bakteria merbahaya tu rajin lekat2 kat gigi...jenuh la...disarankan pakai braces ni...

tapi nak wat kat kerajaan takleh dah la..peluang tu dah takde..ade takde,private..peh! mahal tuu..beribu2..tapi boleh diusahakan InsyaAllah..untuk kesihatan gigi...tak nak la sampai jadi gingivitis cam kawan saya dotor gigi tu tunjuk dulu..NauzuBillah..

private ooo private...sape tau n rse nak suggest2 klinik gigi untuk wat braces ni??area johor la..yang murah sikit ke...

biase berapa eh budget braces ni?kes gigi ni taklah teruk...penah doktor kerajaan cakap,cabut 4 batang,n tarik gigi isi ruang2 kosong...berlapis nye taklah kronik...biase2 je..

ade yang dah berpenglaman?cite sikit pleaseeeeeee!!
Blogged with the Flock Browser

6 comments:

OnlyZul said...

wah...teringin jugak nak pakai.
kos membuatkan hajat terbantut...hihi

sape nak info boleh share?

R a S h i D a H said...

haha..tu la..mahal btol..

leh je share info..no probs!

jellajello said...

mek weh..gg dah elok kan..wt ape lg nk pakai???

ak ade kontek no hospital kt KL la tp...murah x murah la..tp standard 3k..

sggup x?

tgu keje je la syida oi....

R a S h i D a H said...

gg aku blapis la mek..kawan aku dental UM tu kate gigi aku da masuk tahap karies gigi..bukan plak biase..die kate better pakai..

3000?ye dok mu..aku tny sume 4k le ni..

mu bg la kat aku no..aku try tepon..

mmg tggu keje la..bulan 5 ni kan nak keje dah..haha

jellajello said...

t ak tny kwn ak balik eh..sb die ngah wt skrg ni....ko keje mane weh shida?

R a S h i D a H said...

keje johor aku sero..xtau lg ni..mu?ade keje hok gaji beso dop?

doakan kami....

Lilypie Maternity tickers
 
 

Designed By Blogs Gone Wild!