Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

02 April 2010

Harga Produk SimplySiti

tadi tengok facebook kejap,ternampak la satu status dari siti nurhaliza official page. siti dah lancarkan produk kecantikan dia SimplySiti. wah..makin maju nampaknya artis Malaysia kita ni. tapi jujur, saya memang minat Siti Nurhaliza kerana kurniaan Allah kepadanya. Anugerah kecantikan,anugerah suara, anugerah kelembutan peribadi..semua ada. Alhamdulillah..Subhanallah..

Saya sentiasa doakan Siti Nurhaliza mendapat hidayah dan kekuatan untuk terus memperbaiki dirinya dari segi aurat. InsyaAllah..doa kita untuk saudara-saudara seIslam adalah sangat perlu. jangan mengutuk,membenci atau apa pun yang menyakiti hati sesiapa pun. peringatan untuk diri saya sendiri jugak.

Ok, dah survey pasal produk ni,mesti ramai yang nak tahu mahal ke tak harga produk Siti ni. yelah,nama pun produk artis no1,mesti rasa macam branded n mahal gile kan. tapi,tidak...jangan risau. harganya berpatutan..

tak banyak yang saya dapat tau,cuma beberapa harga barangan sahaja. yang pasti, julat harga adalah dari rm18-rm70.

Lipstik = rm18 ( sume warne adalah name tajuk lagu Siti,hehehe )
Compact Powder = rm30
skin care bright = 29.90-59.90
skin care new age = 29.90-69.90

ade eye shadow n two way cake..tak dapat tengok harga lagi.

saya nak try,nanti kalau dah beli,saya gitau sume ye..sape nak beli,mari beli produk keluaran Malaysia, InsyaAllah halal...

3 comments:

zirconia said...

wahh..siap dh survey n nk bli lg..mmg pmnt setia nie =)

R a S h i D a H said...

hehehe...=))

Nur Hidayah Yahya said...

wah..nanti roger2 la perubahan dr produk siti ni oke.

doakan kami....

Lilypie Maternity tickers
 
 

Designed By Blogs Gone Wild!