Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

30 August 2010

< perhati btol2 lirik lagu adira >

Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh
Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora

kenal dgn lirik lagu ni?ala..lagu adira AF tu..ku ada kamu..memang best lagu ni..jelajah hati pun suke..tambah2 dgn suara adira yg agak unik tu,lagi la jadi best dgr lagu ni..

tapi,mase jelajah hati sebok2 nyanyi lagu ni dalam kete,ade org tegur..camne lagu ni bole lepas????haaa...knape pulak kan...ok je lagu ni..knape pulak die tanye mcm tu?

rupe2nye baris yang jelajah hati tebalkan tu..'andai hari esok langit akan runtuh',itu bermaksud dunia dah kiamat..yela..langit dah runtuh,kita manusia pun takkan mampu buat ape2...

emmm...dulu ingat lagi lagu dangdut ewan dgn amalina yang kena band tu..sebab lirik die,'andaikan matahari terbit dari barat'...tu pun tanda dah kiamat..sebab tu lagu tu kena band..

oh,bukan jelajah hati nak suruh band lagu adira..tak...lagu ni memang best..cume kite manusia kena hayatilah lirik2 ni.. kita manusia kenalah sentiasa beringat..tambahkan amalan untuk bekalan akhirat..InsyaAllah...

3 comments:

Black_roses92 said...

betul2.. sama la untuk semua lagu. be careful.. takut2 terpesong..

http://black-roses92.blogspot.com/2010/08/disebalik-lagu-alejandro-by-lady-gaga.html

sama2 berkongsi maklumat.. ;D

Mr. J pengeRindu said...

yup.. andai esok lagit akan jatuh... apaboleh buat , jgn marahkan penyayi marahkan yg buat lirik.

www.pengeRindu.com

Noni Safuani said...

hmm...tol gak ek? lagu ni sedap..juz kene modify ckit lirik... ^_^

doakan kami....

Lilypie Maternity tickers
 
 

Designed By Blogs Gone Wild!