Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

24 August 2010

< bisnes: any idea?? >

hahaha...sekarang mood jelajah hati ialah nak cari duit..nampak duit2 ni sume???



macam mana nak cari duit eh..ingat nak buat bisnes sikit..tapi masih blur bisnes ape..tak nak la bisnes cepat2 kaya or MLM..nak bisnes biasa yang jual beli barang..ingat nak jual baju..tapi ramai btol yang da jual baju..

aritu ade terpikir nak buat bisnes mary kay..cam best je..lagipun sekarang tengah gune mary kay..tak nak tuka2 lagi dah..rase sesuai dah dengan muke..ok tak ek bisnes mary kay??

korang ade idea x?tolong lah bagi idea kat jelajah hati..nak cari duit lebih la rase..bisnes n keje cam biasa..tambah sikit kot pendapatan..sape2 yang nak cari bisner partner ke..bole la ajak jelajah hati sekali..orait!!hehehe...

2 comments:

kodok hijau the ghost writer said...

biznes coklat nak tak? coklat buatan sendiri.

kalau tak pun biz jual kambing hehehehe

JELAJAH HATI said...

coklat buatan sendiri?sape yang buat?nak amek katne stok?cik kodok jangan main2 tau..serius ni...

kambing xmo..haha

doakan kami....

Lilypie Maternity tickers
 
 

Designed By Blogs Gone Wild!