Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

29 March 2010

"AKU & SESUATU"



hai semua..Assalamualaikum..inilah kisah aku dan sesuatu kali kedua. actually dah post da 1 entry untuk contest ni..tapi entah macam mana, entry tu dah hilang. so, saya buatla semula..semangat kan saya untuk join contest ni? (^^)

contest ni dianjurkan oleh pemilik blog ni ===> klik sini

singgah-singgahla blog tu untuk tengok dan beli perfume wangi2 ye..=)

ok,berbalik pada gambar di atas, anda boleh perhatikan seorang gadis bersama sebuah motosikal dan sebuah kereta. itulah KANCIL dan LEGENDA kami. kenapa saya gune kami? sebab kedua-duanya adalah perkongsian saya dan en.Farid. gambar ni diambil pada tahun 2006 kalau tak silap. kami masih tahun 1 lagi di universiti.

bukan mudah untuk berkongsi semua ni. kami masih belajar dan bukan banyak sangat duit. tapi kami berusaha untuk memastikan kehidupan di universiti dan masa akan datang lebih lancar. kenderaan pada masa kini bukan lagi kategori kehendak, tetapi keperluan. sekurang-kurangnya ada motosikal pun takpe. yang penting berkenderaan. tapi kami dah ada dua2. Alhamdulillah.

saya sangat sayang KANCIL dan LEGENDA kami ni. kerana terlalu banyak kenangan bersama kedua-duanya. suka duka percintaan ( cewah,tiba-tiba jiwang pulak..hahaha ). yelah,biasalah alam bercinta..macam-macam dugaan dan halangan. tapi Alhamdulillah masih bertahan. semoga kami dipermudahkan dalam melalui dugaanNya. semoga Allah meredhai perhubungan ini.

tengok!! saya dah cerita benda lain. tapi memang yang pasti,kalau saya tengok gambar ni, saya akan teringat semua kenangan. dan saya rasa sedih kalau satu hari nanti, KANCIL dan LEGENDA ini pergi jauh dari saya. tapi mana tahu akan datang rezeki lebih murah. dapat beli kereta dan motosikal yang lebih selesa. untuk keluargaku nanti. eceh!

itulah saja cerita aku dan sesuatu. tapi ni dah mecam aku dan DUAtu. sebab ade dua benda. KANCIL dan LEGENDA. kan2? boleh terima tak pengadil contest??bolehla..hehe..

semoga mendapat pertimbangan pihak juri. thanks..n salam.

4 comments:

Nyze 二ザ Crazee said...

menarik contest ni...
sempat lagi tak nak join?

p/s:sweet nye sharing..
sharing is caring kan...
^____^

Cikgu Shida said...

sempat InsyaAllah..date last die 31 Mac..haaa..cepat2..

en. Farid sy cakap,sharing is not absolutely caring..haha..sy pnah ckp kt die gitu,pastu die ckp nk kongsi bf dgn org lain??XNAK..so,sharing tak caring die ckp..hek3

Nyze 二ザ Crazee said...

ahakz2..
kalau share bf, maksudnya menikam dada sendiri...
>___<

p/s:entry akan diPOST sepantas mungkin....>___<

Cikgu Shida said...

hehe..bgus2..nnt de contest pape lg,roger2 ye..=)

doakan kami....

Lilypie Maternity tickers
 
 

Designed By Blogs Gone Wild!