Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

29 March 2010

PENDAFTARAN GENGBLOGGER UNTUK SEMUA

ok..ini adalah entry khas dari saya untuk semua kawan-kawan terutamanya mastura abdul aziz..pemilik blog andai itu takdirnya..btol tak mas??

ok,permulaan untuk daftar gengblogger ni mudah je..anda taip www.gengblogger.com dan anda akan terus dapat tengok laman berbentuk begini.....



nmpk kan?sekarang sila lihat tanda di hujung sebelah kanan..nampak tak lambang ( f Connect ) tu?sila tekan kat situ dan anda akan diminta untuk masukkan akaun FB anda.diingatkan,Gengblogger mesti kene ade akaun FB.

setelah anda masukkan maklumat kaun FB,anda adalah ahli Gengblogger. leh ping blo dan juga bolehla update profail anda.mudah kan??

maka,silalah join sekarang...=)


2 comments:

cahaya yg t'pelihara said...

i'm really appreciated ur effort made a special entry for me and others..i'll follow ur instruction on how to join geng blogger (^_^)
thanks a lot

R a S h i D a H said...

welcome...hehe..mas da join kan..=))tahniah2..

doakan kami....

Lilypie Maternity tickers
 
 

Designed By Blogs Gone Wild!