Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

19 March 2010

~NIKE~

Hari Selasa yang lepas,dalam pukul 3 petang,saya dan 3 orang lelaki yang mana salah seorangnye ialah en.Farid telah pergi ke Al-Ikhsan. untuk ape lagi kalu pegi kat Al-Ikhsan ni??tentunye untuk 'survey' but bola,kasut futsal, jersi dan lain-lain. tapi fokus utama kami pada hari tu ialah but bola. almaklumlah,sekarang ni kan tengah Liga KPT..tentunya but2 bola sangat diperlukan. bile but sedap,main pun bagus la kan..ye dak??

target utama yang selalu jadi perhatian mesti NIKE. kenapa?saya pun tak paham. sebab lambang cam tanda rite cikgu2 ke?oh,nak tau lambang die??camni....



nampak macam cantik kan?sebab tu agaknya NIKE selalu mendapat perhatian. dan yang paling hot sekarang ni ialah keluaran Mercurial. walaupun design die juz ade lambang NIKE ni je,tapi ramai pemain-pemain yang memilih Mercurial sebagai but bola mereka. ada pelbagai warna dan yang terbaru ialah gabungan hitam dan putih manakala logo NIKE ni berwarna pink. mamang cantik!

harga bagi but bola ni ade banyak range. kadang-kadang tengok but tu design die sama je,tapi harga berbeza. ade yang RM2++,RM3++ dan ada yang sampai RM7++.fuh!!memang mahal..tapi bagi pemain bola,pastinya mereka mahukan yang terbaik dan puas hati.

perbezaan harga ni bergantung pada but tu sendiri.bukan takde beza tau..walaupun design same,kadang-kadang perhatikan tapak but tu,yang mahal sebab tapak tu kaca. ada banyak lagi beza. so,jangan pilih but sehari je. survey sampai puas hati. amek masa dan buat keputusan.

sila klik sini untuk tengok gambar-gambar but yang menjadi pilihan saya ok.

No comments:

doakan kami....

Lilypie Maternity tickers
 
 

Designed By Blogs Gone Wild!