Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Blogger Template From:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

30 March 2010

BLOGGERS: HATI-HATI SEMASA MENAIP

Selamat pagi semua...Assalamualaikum...tengah mood rajin taip pagi-pagi ni. tadi semangat bukak laman web untuk IPTA tu. nak semak permohonan adik da diterima oleh sistem ke belum.Alhamdulillah dah n harap-harap la sangat rezeki berpihak pada dia.

ok,sekarang ni nak cerita pasal menaip. shida nak pesanla pada semua bloggers yang follow blog shida ni dan juga sape-sape yang tibe-tibe terbace blog ni..( yang tibe-tibe terbace tu,trus la jadi follower =p ),korang kena hati-hati semasa menaip..

nak dijadikan cerita,satu hari ni,shida jalan-jalan ke blog hadilah sebab dia tanya pasal gengblogger..pegi kat blog tu,tinggalkan la amanat kat chatbox die. tibe-tibe,hadilah cakap,link name shida tak pegi ke blog shida pun. tapi pegi kat laman web 'bible' or something about agama Kristian...hah!!takut sangat dengar.

then,shida pegilah balik ke blog hadilah nak check kenapa jadi macam tu. rupa-rupanya shida salah taip.perbezaan yang sangat sedikit,tapi akhirnya sampai ke tempat yang sangat dahsyat.
sebenarnye kat link shida letak tu,tersalah taip macam ni http://rashidahjuraini.blogpsot.com

perhatikan link tu..cume kesilapan huruf 'p' dan 's' je..tapi bila tekan link tu,anda semua akan terus pergi ke web berkenaan 'bible' tu..menakutkan!!sebab kat link tu,terang-terang nama penuh shida...=( cume hujung tu salah sikit je. kalau ade orang yang tak paham,mesti die ingat shida yang buat web macam tu. Nauzubillah. kesungguhan dan kepercayaan shida hanya pada Allah. agama shida hanyalah Islam. tiada agama yang terbukti benar kecuali Islam (^_^)

ok lah,pesanan shida untuk semua,hati-hati semasa menaip. banyak benda kacil yang kalau kita tersilap,membawa kesan yang sungguh besar.then sekarang,try klik di sini. daftarlah MyLook ni.sangat untung. =) anda semua daftar,dan search la pape macam searcg kat google tu..dan 1 search anda,dapat dividen 22 sen. kalau 100 search da 22ringgit. dividen sebagai tanda sokongan sebab search gune search engine die. daftar percuma je.takpelah kan..tak rugi pape pun..=))

ok,salam.yang baik itu dari Allah,tang buruk kelemahan shida sendiri.

5 comments:

Hasrol Nizam said...

common mistake ni..dulu pun ada gak bloggers terjadi macam tu kat chatbox.bila bgtau baru die perasan de silap..

Cikgu Shida said...

btol3...pasni kene check jgk..bahaya..malu rse..

cahaya yg t'pelihara said...

xpe shida...pengajaran wat shida n yg lain2...lps nie mas pun akan lebih berhati2...thanks for sharing =)

ibnu said...

ermmm..yang baik dtg dari ALLAH..yg buruk juga dtg dari ALLAH tapi oleh kelalaian diri kita sebagai ummah

Arif Dzulkifli said...

dah try..bkan rashidahjuraini.blogpsot.com je pegi ke link tu..asal ada 'blogpsot.com' je kat blakang tu die akan link trus ke site tu..xkire la..rashidahjuraini.blogpsot.com ke,mekmummekaku.blogpsot.com, whateveryouwanttotypethere.blogpsot.com ke..=)

doakan kami....

Lilypie Maternity tickers
 
 

Designed By Blogs Gone Wild!